5 marca prawdziwa gratka dla biegaczy. Trening z Radkiem Dudyczem i jego trenerami. A dokładnie 30 km na początek sezonu.

Szczegóły spotkania:

Do pierwszych wiosennych maratonów zostały niecałe 2 miesiące i wielu z Was na pewno intensywnie przygotowuje się do tego ważnego wydarzenia w swoim kalendarzu biegowym. Misją LightBox jest promocja aktywnego stylu życia, dlatego postanowiliśmy zorganizować w niedzielę 5 marca, w Gdańsku, trening, który pomoże Wam przygotować się do startu w maratonie. O jego przeprowadzenie poprosiliśmy Radka Dudycza, dwukrotnego Mistrza Polski w maratonie, doświadczonego trenera wielu biegaczy.

Udział w treningu jest bezpłatny. Musimy znać liczbę uczestników, byśmy mogli się odpowiednio przygotować. Dlatego, aby wziąć udział w treningu, należy zarejestrować się na tej stronie.

Pobiegniemy w trzech grupach, każda w innym tempie, więc trening będzie odpowiedni dla zaawansowanych, jak i początkujących maratończyków. Na trasie zapewnimy napój izotoniczny, a po treningu otrzymacie posiłek i gorącą herbatę, a także koszulkę biegową.

Startujemy spod hali widowiskowo-sportowej AWFiS w Gdańsku, przy ul. Kazimierza Górskiego 1, początek o godz. 9:00, trasa będzie wiodła po terenie Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego, po czym wrócimy pod halę AWFiS i tam zakończymy trening ok. godz. 13:30.

PAMIĘTAJCIE O REJESTRACJI !!! – REJESTRACJA 

Cześć,

Długie wybiegania są bardzo ważnym elementem przygotowań do startu w biegu maratońskim. Kultowe i niemal owiane mitami są tzw. „trzydziestki”. Dla biegaczy amatorów najkorzystniejszym i bezpiecznym terminem jest pokonanie takiej ilości kilometrów podczas jednego treningu na ok. 5 tygodni przed startem w maratonie. Trening ten powinien być wykonany w I strefie intensywności, czyli w tempie konwersacyjnym.

Pamiętajcie, aby w formularzu rejestracyjnym wpisać swój realny cel wynikowy w maratonie. Będę mógł wówczas określić tempo biegu dla trzech grup podczas naszego treningu. Za jego równe podyktowanie będą odpowiedzialni trenerzy z DUDYCZ team.

Tego dnia warto przetestować zarówno poranny posiłek, jak i suplementy, z jakich będziecie korzystać podczas maratonu. Nie zapomnijcie o wygodnych butach i stroju biegowym odpowiednim do warunków pogodowych.

Ten akcent z pewnością da Wam wiele informacji, dzięki którym będziecie mogli dostosować kolejne treningi tak, aby ukończenie maratonu było spełnieniem Waszych sportowych marzeń.

Czekam na Was 5 marca o 9:00 przed halą AWFiS w Gdańsku.

Pozdrawiam,
Radek Dudycz

ZOSTAW KOMENTARZ TUTAJ: